Header Ads

Norris on Hungary pole in McLaren front-row lockout - میکلین فرنٹ رو لاک آؤٹ وچ ہنگری دے پول تے نورس



لینڈو نورس نے ہنگری گرینڈ پری وچ اک ایکشن پیکڈ کوالیفائینگ سیشن وچ میکس ورسٹاپن توں اگے آسکر پیاسٹری دی اگوائی کیتی۔


نورس نے اپنے ٹیم دے ساتھی نوں 0.022 سیکنڈ تے ورسٹاپن نوں صرف 0.046 سیکنڈ نال ہرا دتا، اک سیشن وچ جس وچ بدلدے ہوئے حالات تے وڈے حادثیاں لئی دو لال جھنڈے شامل سن۔


اس نال نورس نوں اوہدا تیجا کیریئر پول ملدا اے، تے میکلین نوں 2012 دے برازیل دے گرینڈ پری دے بعد کوالیفائینگ وچ پہلا ون ٹو ملدا اے۔


لیوس ہیملٹن نے فیراری دے کارلوس سینز دے بعد مرسڈیز لئی پنجویں نمبر تے کوالیفائی کیتا، جد کہ ٹیم دے ساتھی جارج رسل صرف 17ویں نمبر تے سی جدوں اوہ تے ٹیم نے اک گیلے خشک پہلے سیشن نوں ٹُٹ دتا۔


ریڈ بل دے سرجیو پیریز نے پہلے سیشن وچ اک حادثے دے نال اپنے مستقبل تے پہلے ای ودھن آلے دباء نوں ودھایا جہنے اوہنوں گرڈ تے 16ویں نمبر تے چھڈ دتا۔


دوجا لال جھنڈا آخری سیشن وچ آر بی دے یوکی سونودا دی وجہ توں کیتا گیا سی، جس وچ صرف دو منٹ توں زیادہ باقی سن۔


سیشن دوبارہ شروع ہویا، لیکن ورسٹاپن تے فرنانڈو الونسو نے فیصلہ کیتا کہ فیر باہر جان دی کوئی وجہ نئیں اے تے اوہ ٹھیک ثابت ہوئے کیونکہ صرف ڈینیل رکیارڈو نے آخری گود تے بہتری کیتی، تاکہ سونوڈا نو نوویں نمبر تے چھلانگ لگائی۔


فیراری دے چارلس لیکلرک نے الونسو، اس دے ایسٹن مارٹن ٹیم دے ساتھی لانس سٹرول تے دو آر بی توں اگے چھیواں نمبر حاصل کیتا۔


نورس میک لارن چ اُڈ رئے نیں

ٹاپ تھری دے وچکار مارجن نے شاید سیشن وچ نورس دے فائدے نو جھوٹھا کر دتا کیونکہ پیاسٹری تے ورسٹاپن دوناں نے تسونڈا دے حادثے توں پہلے اپنڑے دوجے گوداں نو مکمل کرن وچ کامیابی حاصل کیتی، جد کہ نورس نے نئیں کیتا۔


پہلے رناں دے بعد نورس، آخری سیشن لئی باقی رہن آلے نویں ٹائراں دا واحد سیٹ استعمال کردے ہوئے، ورسٹاپن توں 0.328 سیکنڈ تیز سی، تے پیاسٹری وی اسی طرح دا مارجن اگے پچھے سی۔


سیشن دے آخری منٹاں وچ بارش دی واپسی دی دھمکی دے نال، ساریاں ٹیماں دوجے گود لئی سدھا باہر نکل گئیاں۔


لیکن ورسٹاپن پہلے آؤٹ سی تے پیاسٹری اوہدے پچھے سی، جد کہ نورس قطار دے پچھلے حصے دے نیڑے سی۔


ڈچمین تے آسٹریلوی نے نورس نو بند کرن دے لی اپنڑے نویں ٹائراں دا دوجا سیٹ استعمال کیتا، تے پیاسٹری وی ورسٹاپن توں اگے اگلی قطار تے آن دے قابل سی۔


ورسٹاپن نے مایوسی چ اپنڑے سٹیئرنگ وہیل تے مکے مارے جدوں اس نے لائن پار کیتی تے بعد چ اعتراف کیتا کہ اس نے محسوس کیتا کہ ریڈ بل، جہناں دے کول اوہ سیزن دا سب توں وڈا اپ گریڈ سی، پورے ہفتے دے آخر چ میک لارن دی رفتار تے نئیں سی۔


لیکن نورس، استعمال شدہ ٹائراں تے، لال جھنڈا باہر لیان لئی ٹرن فائیو دے باہر نکلن تے سونڈا دے حادثے توں پہلے اپنی گود نو مکمل کرن دے لیی آسے پاسے نئیں گیا۔


سیشن دوبارہ شروع ہون دے بعد نورس تے پیاسٹری فیر باہر چلے گئے، لیکن ورسٹاپن، ٹائراں توں باہر، نئیں گیا۔ اس نال کوئی فرق نئیں پیا کیونکہ فرنٹ رنر چوں کوئی وی بہتر نئیں ہویا۔


ورسٹاپن نے آکھیا، "پورے ہفتے دے آخر وچ اسی تھوڑا بہت پچھے رہے آں۔" "ایہو ای کوالیفائینگ وچ وی سی۔ میں اینوں زیادہ توں زیادہ نیڑے کرن دی کوشش کیتی، پر بدقسمتی نال اینا نئیں سی۔ میں تھوڑا ہور گرفت پسند کردا پر ایس ویلے ایہ ایتھے نئیں اے۔"


ایسٹن مارٹن اک وڈی اپ گریڈ متعارف کروان آلی اک ہور ٹیم سی تے لگدا سی کہ اس نے اوہناں دی مقابلہ کرن دی صلاحیت وچ فرق پایا، الونسو نے جون وچ کینیڈین گرینڈ پری دے بعد اپنا بہترین کوالیفائینگ نتیجہ حاصل کیتا، جہڑا گیلا سی۔ اپریل چ چین چ سیزن دی پنجویں دوڑ دے بعد توں ایہ اوہدی سب توں چنگی ڈرائی کوالیفائینگ سی۔


الونسو اک ہور ڈرائیور سی، ورسٹاپن دے نال، جو سیشن دے اختتام تے اپنی گڈی توں باہر سی۔


اس دے معاملے وچ، اوہ جس طرح حکام نے سیشن دے اختتام نو سنبھالیا سی اس توں ناخوش سی۔


اوہ اپنی اڈن آلی گود دے آخری کونے چ سی جدوں حادثے لئی لال جھنڈا باہر آیا، جہڑا گود چ پہلے ہویا سی - کجھ الونسو نے آکھیا کہ "تھوڑا جیہا عجیب" سی۔ فیر اوہنوں شروع چ گڑھے دی لین چ پارک فرم دے علاقے چ رکھیا گیا۔


اوہ گیراج واپس آن چ کامیاب ہو گیا، لیکن اوہدے کول اک ہور گود کرن لئی کوئی نواں ٹائر نئیں بچیا۔


حادثے دے بعد سرجیو پیریز دی گڈی

تصویر دا وسیلہ، گیٹی امیجز

تصویر دا کیپشن،

اک ہور حادثے دے بعد ریڈ بل چ پیریز دا مستقبل فیر جانچ پڑتال دے تحت سی۔


پچھے وڈیاں بندوقاں

پیریز تے رسل دوناں دے دن اوکھے سن، لیکن اک دے دوجے دے مقابلے چ وڈے نتیجے ہو سکدے نے۔


رسل تے مرسڈیز نے پہلے سیشن دے بدلدے ہوئے حالات نوں غلط طریقے نال سنبھالیا۔


رسل نے ابتدائی گوداں وچ رفتار دی کمی دی قیمت ادا کیتی، جس نے اس نوں ناک آؤٹ ہون دے رستے تے چھڈ دتا جد کہ ہیملٹن سب توں تیز سی۔


فیر، سیشن دے مصروف آخری منٹاں وچ، پیریز دے حادثے دے لال جھنڈے دے بعد، ٹریک خشک ہون دے نال نال ٹریک تے ہون دی لوڑ سی۔


رسل سویرے باہر نکل گیا تے ٹاپ 10 چ وڑ گیا جدوں ٹریک ہلے وی گیلا سی۔


لیکن فیر اس کول سیشن دے اختتام تک باہر رہن لئی کافی ایندھن نئیں سی، تے اپنے آپ نو آرڈر توں تھلے ڈگدے ہوئے پایا کیونکہ حریفاں نے خشک کرن دے ٹریک تے بہتری لیائی۔


رسل نے آکھیا: "پہلی تھاں تے اوس پوزیشن تے ہونا میرے تے سی کیونکہ میں Q1 دے شروع چ اینوں آرام نال لیا سی - کیونکہ اسی سوچیا سی کہ ہور بارش نئیں ہووے گی - لیکن بارش شروع ہو گئی تے اوہ گود اک بہوں ضروری سی۔"


"پر اس نال کوئی فرق نہیں پیا کیونکہ ٹریک انت وچّ سبھ توں تیز سی اتے ساڈے کول گود ختم کرن لئی کوئی ایندھن نہیں سی۔"


"میں شروع چ اپنے آپ نال واقعی ناراض آں تے میں واقعی نئیں جانندا کہ اسی اپنے آپ نو ایس پوزیشن چ کیویں پایا۔ اسی سارےاک ٹیم دے طور تے غلطی کرو۔"


پیریز، ماڑے کارکردگی دی اک لڑی دے بعد اپنی سیٹ لئی دباؤ دے تحت - تے ریڈ بل دے موٹر سپورٹ مشیر دے کہن دے نال "تمام اختیارات کھلے ہن"، پہلے سیشن وچ حادثے دا شکار ہو گیا تے 16 ویں نمبر تے آیا۔


میکسیکن نے آکھیا: "ایہ واقعی ماڑا ویلہ سی۔ [سرکٹ دے] اوس خاص حصے وچ تھوڑا جیہا تیز بارش ہو رئی سی تے جدوں میں اندر مڑیا تے میں کرب دا تھوڑا جیہا کٹ دتا تے ایہہ گیلے پاسے سی، تے میں اندر جان دے راہ وچ گڈی کھو دتی۔


اس نے منیا کہ اوہ غلطیاں کردے رہن دا متحمل نئیں ہو سکدا۔


پیریز نے آکھیا، "ایہہ فیر نئیں ہو سکدا۔" "پر نال ای ایہہ مینوں اپنے فارم تے واپس آن لئی ہور پرعزم کردا اے۔ سر تھلے کرو تے ظاہر اے کہ اک توں بعد اک ہون آلی غلطی توں سکھو۔"

No comments

Powered by Blogger.